Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dziecięca
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa
(1)
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(1)
Autor
Drögemüller Jens
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Maliszewski Piotr
(1)
Ostertag Helge
(1)
Pätzke Anne
(1)
Quilliams Chris
(1)
Wrede Klaus-Jürgen
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Magia
(1)
Strefa podmiejska
(1)
Zamki i pałace
(1)
Temat: miejsce
Carcassonne (Francja ; okolice)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry planszowe
(3)
Fantasy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Terra Mystica / Helge Ostertag i Jens Drögemüller ; ilustracje Dennis Lohausen. - Kraków : Bard Centrum Gier, copyright 2012. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 23x32x9 cm + instrukcje (20 stron : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: instrukcje wraz z dodatkami (po polsku oraz czesku), 1 plansza kultów, 7 plansz ras (dwustronnych), 56 żetonów terenu (dwustronnych), 65 białych kostek robotników, 40 małych monet (o wartości 1), 25 średnich monet (o wartości 2), 20 dużych monet (o wartości 5), 65 fioletowych znaczników mocy, 1 pomarańczowy znacznik pierwszego gracza, 17 żetonów akcji, 1 żeton koniec gry, 5 żetonów 100 punktów, 28 żetonów łask, 10 żetonów miast, 9 żetonów bonusów, 56 drewnianych znaczników osad, 28 drewnianych znaczników faktorii, 7 drewnianych znaczników twierdz, 21 drewnianych znaczników świątyń, 7 drewnianych znaczników sanktuariów, 49 drewnianych znaczników kapłanów, 49 drewnianych wskaźników, 21 drewnianych mostów, 8 żetonów punktacji, 5 żetonów pomocy gracza, 12 woreczków strunowych.
W grze Terra Mystica każdy z graczy obejmuje dowodzenie nad jedną z 14 ras i stara się rozwijać szybciej i bardziej efektywnie niż przeciwnicy. Terra Mystica to świat pełen magii, jego mieszkańcy są w stanie przekształcać teren, na którym żyją. Każda rasa ma swój ulubiony rodzaj terenu i tylko na tym terenie może budować. Właśnie dlatego wszystkie rasy opanowały zdolność przekształcania terenu. Podczas rozgrywki gracze muszą zajmować kolejne tereny, aby wznosić Osady. Ponieważ gracz zdobywa Moc, kiedy inni gracze budują osady lub rozbudowują budowle w bezpośrednim sąsiedztwie, trzeba znaleźć równowagę pomiędzy sąsiadowaniem z innymi graczami, a wolną przestrzenią do ekspansji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne : Star Wars / Klaus-Jürgen Wrede. - Kraków : Bard Centrum Gier, copyright 2016. - 1 gra (76 płytek, 3 czerwone kostki, 3 zielone kostki, 30 pionków, 5 kart postaci) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
GRA PLANSZOWA. Dobrze znane zasady Carcassonne zostały odrobinę zmienione, aby dostosować rozgrywkę do świata gwiezdnych wojen. Gracz może stanąć po stronie Imperium lub Rebelii i włączyć się do walki o dominację w odległej galaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Anne Pätzke, Chris Quilliams ; tłumaczenie Piotr Maliszewski. - Kraków ; Praha ; München : Bard Centrum Gier ; Mindok ; Hans im Glück, copyright 2014. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 19x28x7 cm + 2 instrukcje (6 stron, 2 strony : ilustracje ; 27 cm).
Zawiera mini rozszerzenie: Opat.
Przewidywany czas rozgrywki 35 minut.
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 72 żetony ; 1 tor punkacji ; 45 pionków w 5 kolorach ; instrukcja.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Należy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Biblioteka nieczynna (3-4 maja)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej